Mallvia, s.r.o.
Sídlo: Murgašova 994/10, 024 01 Kysucké Nové Mesto
IČO: 51 559 684, DIČ: 2120739159
I. Úvod
Mallvia – cestovná agentúra sprostredkováva v súlade so zákonom 281/2001 Z. z. predaj zájazdov cestovných kancelárii (ďalej len CK) a iných služieb cestovného ruchu (ďalej len zájazdy).
Mallvia – cestovná agentúra (ďalej iba CA) je autorizovaným predajcom zájazdov renomovaných a osvedčených cestovných kancelárii (ďalej iba CK) a to zo: Slovenska, Česka, Nemecka a Rakúska s ktorými máme uzatvorenú zmluvu o obchodnej spolupráci alebo zmluvu o obchodnom zastúpení o predaji zájazdov. Taktiež máme uzatvorenú zmluvu o sprostredkovaní cestovného poistenia. Všetky cestovné kancelárie v našom portfóliu sa zaviazali, že sú riadne poistené pre prípad insolventnosti a úpadku CK. Dokladujú to garančným listom vydaným príslušnou poisťovňou. Okrem toho spolupracujeme s on – line predajcami leteniek, ubytovania a autobusovej dopravy.
CA Mallvia garantuje rovnaké ceny za zájazdy, letenky, dopravu a ubytovanie aké sú aj u organizujúcich partnerov cestovných kancelárii.
Ponuka zájazdov: je zostavená elektronicky Systémom pre cestovné agentúry CeSYS a pravidelne sa aktualizuje na webovom portáli www.mallvia.sk.
CA Mallvia si vyhradzuje právo po objednávke na zmenu ceny, pokiaľ dôjde k zmene ceny na strane CK. CA Mallvia si taktiež vyhradzuje právo na opravu prípadných nepresností, ktoré môžu vzniknúť pri prepise zájazdu do databázy servera.
Záväzná cena pre klienta aj predávajúceho je len cena uvedená na platnej cestovnej zmluve.
II . Objednávky zaslané e-mailom, prostredníctvom portálu, telefonicky
1.Každý klient nad 18 rokov si môže objednať, zarezervovať a kúpiť ľubovoľný počet zájazdov.
2.Toto môže klient spraviť: buď prostredníctvom portálu www.mallvia.sk, alebo e-mailom: info mallvia.sk alebo telefonicky: +421 944 519 328 , skype: Mallvia - cestovná agentúra
3.CA Mallvia si vyhradzuje právo na odmietnutie objednávky, ktorá je rozporuplná, neúplná, neobsahuje správne a pravdivé údaje napr: telefóne číslo, adresu, email a to aj bez odpovede klientovi.
CA Mallvia taktiež nie je zodpovedná za následky spôsobené uvedením , vyplnením chybných údajov pri vyplnení cestovnej zmluvy. Klient je povinný zmluvu poriadne skontrolovať.
4.Po prijatí nezáväznej objednávky CA Mallvia a overí dostupnosť zájazdu, vykoná rezerváciu zájazdu a bude klienta kontaktovať telefonicky, prípadne e-mailom a informovať o dĺžke rezervácie.
5.V prípade, že to nie je možné, dohodne CA Mallvia s klientom telefonicky alebo e-mailom ďalší postup.
6.Pri úspešnej rezervácii pripravíme klientovi návrh Zmluvy o obstaraní zájazdu s Vašími údajmi. Vyplnenú a Vami podpísanú zmluvu o obstaraní zájazdu odošlete e-mailom na info mallvia.sk alebo poštou.
CA Mallvia odovzdáva e-mailom klientovi so Zmluvou o obstaraní zájazdu aj Všeobecné zmluvné podmienky a Garančný list partnerskej CK.
CA Mallvia informuje klienta do akého dátumu je potrebné zaslať e-mailom alebo poštou podpísanú zmluvu naspäť do CA Mallvia a dohodne ďalší krok - postup platby.
Cca týždeň pred nástupom na zájazd dostane klient e – mailom alebo poštou Pokyny na zájazd, ktoré obsahujú všetky potrebné informácie k odletu, ubytovaní a pod...
V prípade, že je rezervácia neúspešná, CA Mallvia zákazníka informuje o neúspešnej rezervácii (telefonicky, e-mailom, SMS)
III: Platba
1.Platenie zálohy i doplatku prebieha vždy na účet CA Mallvia.
CA Mallvia nevystavuje žiadne doklady o zaplatení. Zákazník si ako doklad o platbe musí ponechať výpis z účtu, prípadne doklad o zaplatení vydaný bankou.
V prípade, že zákazník zaplatí na účet príslušnej CK, CA nezodpovedá za stornovanie zájazdu zo strany CK v dôsledku nenájdenia platby k príslušnému zájazdu (variabilný symbol pre platbu je v CK odlišný od variabilného symbolu v CA).
Len v prípade, kedy môže hroziť oneskorenie s platbou, je CA oprávnená požiadať zákazníka, aby uskutočnil platbu priamo na účet príslušnej CK.
2.Termín pre platbu zálohy zájazdu alebo doplatku zájazdu, prípadne zaplatenie celej sumy platby zájazdu sú pre klienta záväzné. CA Mallvia nie je zodpovedná za následky oneskorenej platby. / Zo strany Cestovnej kancelárie môže dôjsť k stornu rezervácie alebo zájazdu z dôvodu oneskorenej platby/.
3. Zmluva o obstaraní zájazdu v tlačenej alebo elektronickej podobe a potvrdenie objednávky klienta je záväzné a platné až zaplatením príslušnej čiastky na účet CA Mallvia a to:
Buď 50 % záloha pri First minute – celá suma za zájazd sa doplatí 30 dní pred uskutočnením zájazdu.
Pri Last minute a za zájazdy objednávané menej ako jeden kalendárny mesiac pred uskutočnením zájazdu hradí klient v plnú výšku uvedenej ceny na účet CA Mallvia.
Za bežné zájazdy objednané viac ako jeden kalendárny mesiac /napr: 45 dní/ pred uskutočnením zájazdu, zaplatí klient spravidla 50% z jeho plnej ceny, následne potom doplatí 30 dní pred uskutočnením zájazdu zvyšnú čiastku do plnej ceny zájazdu na účet CA Mallvia.
4. Úhradu za zájazd vložte na účet cestovnej agentúry Mallvia s.r.o. alebo bankovým prevodom.
SLOVENSKÁ sporiteľňa
Názov účtu: Mallvia s.r.o.
IBAN: SK79 0900 0000 0051 4366 3365
BIC: GIBASKBX
Ako variabilný symbol pre platbu CA Mallvia uveďte čislo rezervácie, ktoré nájdete na nami zaslanej záväznej prihláške.
Nezaplatenie zájazdu do ustanoveného termínu splatnosti môže mať za následok zrušenie rezervácie alebo zájazdu.
Objednávaka sa stáva záväznou v okamihu zaplatenia zálohy prípadne zaplatenia zájazdu. Pobyt -zájazd je definitívne potvrdený až po pripísaní čiastky na náš účet Mallvia.
Cestovná zmluva nadobúda účinnosť dňom písomného potvrdenia zo strany organizátora zájazdu a doručením objednávateľovi.
5. Klient berie na vedomie, že môže nastať výnimočne situácia, keď organizujúca CK rezerváciu nepotvrdí , alebo zájazd zruší. / najčastejšiím dovodom je nenaplnenie potrebného počtu klientov na zájazd alebo z technických príčin atď...../. V tomto prípade cestovná zmluva nenadobudla právnu účinnosť. CA Mallvia sa v tomto prípade zaväzuje, že bude klientovi bezodkladne vrátená jeho uhradená platba na jeho bankový účet. Nemá však nárok na inú náhradu škody.
6. Letecké spoločnosti si vyhradzujú právo na zmenu výšky palivového príplatku, pretože dochádza k zvyšovaniu cien leteckého benzínu na svetových trhoch. To má za následok, že niektoré CK vyžadujú od klientov doplatiť cenový rozdiel dodatočne pred odletom. Toto majú uvedené cestovné kancelárie v ich podmienkách.
Podmienky stanovené cestovnými kanceláriami je Mallvia – cestovná agentúra povinná akceptovať.
IV: Cestovné doklady
Každý cestujúci je povinný mať so sebou do zahraničia platný cestovný pas alebo platný občianský preukaz pre cesty v rámci Európskej únie v Shengenskom priestore. Taktiež je povinnosť klienta preveriť a overiť si dôležité informácie pri vstupe do cieľovej destinácie, prípadne krajín, ktorými len tranzitne prechádza.
Víza – Pokiaľ klient nemá zabezpečené víza organizujúcou cestovnou kanceláriou, musí si vízove formality a povinnosti zabezpečiť sám vo svojej réžii ešte pred vycestovaním do cieĺovej destinácie alebo krajín, ktorými tranzitne prechádza.
Za neudelenie víza cestujúcemu nenesie Mallvia –cestovná agentúra ani CK žiadnú zodpovednosť.
Každá destinácia, štát, krajina má odlišne stanovenú minimálnu platnosť cestovného pasu./ väčšinou sa jedná o platnosť cestovného pasu šesť mesiacov po návrate z destinácie, ale nie je to pravidlom./ Každý cestujúci je povinný preveriť, skontrolovať túto platnosť svojho pasu, cestovného dokladu. Informácie sú dostupné a kompletné na www.mzv.sk. –Ministerstve zahraničných vecí SR.
Klienti sú povinní pred objednaním a nástupom na zájazd skontrolovať všetky vízové, bezpečnostné podmienky pre vstup do krajiny, vrátane bezpečnostnej situácie v krajínách do ktorých cestujú. Za neoverenie si týchto skutočností Mallvia –cestovná agentúra neniesie žiadnú zodpovednosť.
Ďalšie potrebné doklady ako sú: vouchery, letenky atď....obdrží klient od CA alebo organizujúcej cestovnej kancelárie. Doklady obdrží poštou alebo e -mailom cca do 7 dní pred odjazdom a letenky môžu byť odovzdané až priamo na letisku...Závisí od podmienok organizujúcej cestovnej kancelárie.
V. Zájazd na vyžiadanie
U niektorých zájazdov je nutné vyžiadať zájazd najprv u prevádzkovateľa ubytovacej kapacity alebo iného zmluvného partnera CK. V takom prípade je CA oprávnená požadovať podľa podmienok danej CK zálohu až v 100% výške ceny zájazdu ešte pred jeho rezerváciou. Pri úspešnej rezervácii sa stáva hneď záväznou a vzťahujú sa na ňu storno podmienky danej CK. V prípade neúspešnej rezervácie sa zákazníkovi záloha vždy vracia v plnej výške, pokiaľ si však nevyberie iný zájazd.
VI. Storno podmienky
Klient má právo stornovať objednaný zájazd a musí tak urobiť výhradne písomnou formou a s podpisom objednávateľa. Zároveň klient zašle storno zakúpeného zájazdu/služby na emailovú adresu alebo faxové číslo organizátora zájazdu / CK –cestovnej kancelárii./
Storno podmienky CA Mallvia sa riadia storno podmienkami príslušnej CK, v ktorej bol zájazd rezervovaný a ktorá ho organizuje.
CA Mallvia sama žiadne storno poplatky neúčtuje s výnimkou prípadu, kedy k realizácii zájazdu nedôjde z dôvodu, že klient nezaplatí zájazd v súlade s uzatvorenou zmluvou o obstaraní zájazdu alebo objednaný zájazd uhradí, ale nezašle CA príslušnú zmluvu o obstaraní zájazdu.
V týchto prípadoch hradí klient CA Mallvia storno poplatok vo výške 100% ceny zájazdu.
VII. Reklamácie
Reklamácie zájazdov od klientov zasiela CA Mallvia na vybavenie organizujúcej a usporiadajúcej CK, pretože na reklamácie sa vzťahujú Všeobecné zmluvné podmienky partnerskej cestovnej kancelárie /CK/ u ktorej bol zájazd rezervovaný,kúpený a zaplatený.
Ak sa ale vyskytnú nedostatky na zájazdoch, treba ich riešiť ihneď na mieste pobytu, písomne, dokumentovať fotografiami a riešiť s delegátom organizujúcej CK. A po ukončení pobytu zaslať písomnú reklamáciu danej organizujúcej cestovnej kancelárii. /CK/, ale najneskôr do 90 dni od návratu.
CA Mallvia ako cestovná agentúra nie je oprávnená riešiť reklamácie vyplývajúce zo zmluvy o obstaraní zájazdu, CA Mallvia len zodpovedá za ich odovzdanie príslušnej CK ak tak neurobí klient sám. Podľa zákona o cestovných agentúrach CA Mallvia nezodpovedá za služby poskytnuté cestovnou kanceláriou /CK/, preto ich nemôže ani v ich mene riešiť.
VIII: Ochrana osobných údajov
CA Mallvia prehlasuje, že chráni osobné údaje svojich zákazníkov, ktoré v súvislosti so svojou činnosťou získa, a zaručuje ich plnú ochranu v rámci týchto obchodných podmienok a platných právnych predpisov. Považuje ich za vysoko dôverné a bude s nimi nakladať v súlade so zákonom č.428/2002 o ochrane osobných údajov.
Osobné údaje klienta sa chránia podľa EU legislatívy o GDPR.